torsdag 31 mars 2011

Som det ska igen.

Nu ska allt förhoppningsvis fungera som det ska igen med bloggen, blev lite frustrerad över att allt såg så dumt ut. Fixade med några inställningar så nu hoppas vi på det bästa.

Idag ska jag försöka träna lite lydnad med Sigge, jag hade egentligen tänkt lägga ett spår åt honom i skogen idag, men jag måste först skaffa en långlina. Får köpa en till helgen.
Först ska vi ut i skogen en liten sväng så dom får springa av sig, sedan ska vi handla och så blir det till att åka till Rickards mamma för en fika. Sen måste jag färga håret, har en hemsk utväxt just nu. Låter väl intressant?

Lägger upp lite bilder från promenaden igår, tror ni kan klicka på bilden för att få upp en större bild.

.




1 kommentar:

  1. Hahah, Algots min på den första bilden är ju för go xD De är så söta, dem små pluttarna.

    Ha det bra i Lindesberg!

    SvaraRadera