fredag 1 april 2011

Reser bort!

Imorgon åker jag till Lindesberg och stannar i en vecka. Ska bli roligt! Måste träffa Emma och Fredrik samt deras valp Edit, så får vi se om hundarna vill leka med varandra :-) Sist var Sigge så feg och vågade inte leka med henne. Och första gången dom träffades var Edit så liten och rädd för Sigge så att hon ylade när hon såg honom. haha. Men nu är hon lite större än honom till och med så nu lär han väl få igen för att han skrämde henne.

Idag var vi ute en sväng och gick i skogen. Sigge fick leta lite godis, men han var lite okoncentrerad då han ville göra annat. Men han fixade det tillslut.
Nu håller jag på och lagar mat, blir lasagne till middag idag. Så vi ska äta lite sen åker Rickard till jobbet och kommer hem kl 22 ikväll. Sen ska han upp tidigt och jobba imorgon bitti kl 05:30 på sitt extra jobb som han fått. Stackarn fattar inte hur han orkar det. Men duktig är han!
Själv ska jag packa och fixa lite med tvätt och städ här hemma innan jag åker.

Ha det bra allihopa som läser!

Några bilder från förra veckan när jag gick på en underbar promenad med hundarna:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar