måndag 21 mars 2011

Ojoj..

Nu var det länge sedan jag skrev något här på bloggen, men ibland blir det bara så. Att man bara inte orkar skriva något. Har inte hänt så jätte mycket på det senaste, vi kör på som vanligt med träning. Ibland går det bra och ibland mindre bra :-) Gick till brukshundsklubben för en stund sedan och tränade. Dels är det bra träning för hunden man INTE tränar med, så den får lära sig att sitta still vid sidan om och vänta. Algot klarade det galant medans jag tränade kontakt med Sigge, Sigge klarade det en liten stund sen var han bara tvungen att kolla vad jag och Algot gjorde för skoj. Men efter många om och men så satt han still han med. Så det är bara att träna på! Imorgon är det dags för kurs igen, får hoppas Sigge sköter sig lika bra då. Tråkigt det är att ha kurs denna tid på året då det är kallt och snöigt, vore roligare att ha kurs på våren istället. Men det går ju. I helgen har det inte hänt så mycket direkt, jag jobbade Lördag natten efter kort varsel. Sen på Söndagen kunde jag bara sova från klockan kvart över 7 till kvart över 11 så jag var ganska så mör efter det. Gick som en zombie nästan hela dagen. Vi var även upp till Rickards föräldrar och hälsade på, tog med lite av min nybakade kaka också. Ska försöka planera in en resa hem till familjen också, det börjar bli dags att åka upp snart. Man börjar sakna dom. Får väl skicka en hälsning till farmor och farfar som läser min blogg att vi kommer upp så snart vi bara kan. Algot och Sigge längtar efter er, då dom vet att dom alltid kan vänta sig något gott från er! Korv är ju det bästa.
Lilla Algot är trött. Snygg han är när han sover!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar