onsdag 2 mars 2011

Spydde nästan!

Fick ett trevligt sms idag på eftermiddagen från Tina som jag inte träffat på jätte länge. Algot och Sigge kommer jätte bra överens med hennes cavalier Arion. Så vi träffades och gick en promenad på ett stort fält där vi brukar gå med hundarna då det är så bra för att man kan släppa dom och ha uppsikt så att ingen mötande kommer. Dom leker oftast jätte fint tillsammans. MEN dom är alla tre harskitsspeciallister (fint ord va?) Dom älskar harskit alla tre. Usch! Såg ju att Sigge gick runt och nosade på marken och hade nått för sig, men det såg inte mer onormalt ut än det brukar :-P Nu när vi kom hem så la han världens äckligast bajsspya på mattan.. Aldrig varit med om en liknande lukt innan, fyfasen alltså! Går knappt beskriva vad det luktade som. Jag själv höll på att spy av lukten, fick kväljningar och fick hålla en tygbit framför näsan så jag inte kände lukten. Så han måste ha hittat en jädra massa bajs någonstans, inte harskit för det låg det bara några i högen såg jag. Det luktade en blandning av människospyor och bajs och tusen år värre. Då minsann kan ni tänka er :-P Så nu har jag slut på rengöringsmedel så det får jag köpa imorgon. Har blivit mycket golvtorkning det senaste...*suck* Hundar är ju bra trevliga alltså... äta skit? Hmpf! Sigge, Algot och deras bästis Arion i höstas någongång.

1 kommentar:

  1. ebba kräktes med bajs engång. en hel stor hundbajshög! SÅ VIDRIGT!!!

    SvaraRadera