måndag 28 mars 2011

Snöstorm igår

Ja igår kväll var det typ snöstorm och idag är det vår. Tur att snöstormen inte fortsatte. Då hade jag blivit deprimerad. I helgen har vi blandannat varit på Ullared och shoppat, sen har Rickard börjat jobba extra på en fabrik som han ska göra vissa helger. Så det är ju bra. Själv har jag mått lite konstigt fram tills igår, haft blåsor i hela munnen och ont på sidan av halsen haft huvudvärk och knaprat ipren. Men idag är det bättre så det känns skönt. Igår var vi alltså på Ullared och handlade lite, blev lite allt möjligt. Massor med bajspåsar, hundgodis och hundben. Skulle köpa en långlina till Sigge men det blev det inget utav då jag inte hittade någon. Sen så köpte vi en sovsäck till Rickard då han och Sigge ska ut och fjällsvandra i sommar. Sen blev det en himla massa småsaker. I Lördags var vi ute och gick med Tina och Arion, hundarna busade och hade skoj som vanligt. Vi ska vara hundvakt åt Arion i Maj, då blir det mycket bus. Beställde kattsand från http://www.foderbilen.se/ här om dagen, köpte även en kong åt hundarna, Sigge gillade den jätte mycket. Tänkte att jag ska köpa leverpastej på tub och fylla den med så får Sigge jobba lite. Kan ju passa på att säga att foderbilen är en djuraffär på internet, dom har massor med hund & kattfoder och hund och katttillbehör. Dom har rimliga priser men det bästa är att man får allt hemkört för endast 19:-, då får man det fram till dörren. Bra för oss som köper en speciell kattsand som bara finns på djuraffären, då får vi åka fyra mil till Jönköping för att få hem kattsanden. Då sparar vi in lite på det och sparar våra ryggar då kattsanden är tung. Bild: Foderbilen.se Jag vet inte om jag får till texten, försöker få till nya rader emellan texten, men det verkar inte vilja fungera. Vet själv hur drygt det är att läsa en lång text utan några som helst mellanrum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar