torsdag 24 mars 2011

Är våren här?

Om den är här så är den mycket välkommen. Det ser jätte varmt ut när man kollar ut genom fönstret, men när man väl kommer ut blåser det riktigt kallt. Idag fick det bli en kort runda med hundarna då jag inte känner mig riktigt pigg. Börjar bli förkyld och jag har haft huvudvärk i flera dagar nu. Dock ingen feber som tur är. Inatt ska jag jobba så jag hoppas verkligen det går bra, känner verkligen att jag inte kan tacka nej till jobb då jag bara jobbat tre nätter denna månad.
Idag ska jag bara vila inför jobbet, så det blir inte så mycket aktivitet idag. Får så dåligt samvete när jag inte kan gå en långpromenad med hundarna på morgonen. Men det får bli ändring på det när jag är frisk. Har åtminstonde låtit dom leta lite godis, och även klickertränat med Sigge en stund. Så nu verkar dom lite nöjda då dom ligger och sover.
Lilla Algot förra våren bland krokusar och snö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar