måndag 14 mars 2011

Helgen som var..

Då var det Måndag igen och helgen var visst redan över. Tiden går fort på helgen. I helgen har vi varit ute mycket och gått med hundarna, dom har sprungit och lekt och bara haft kul. Sen i Lördags fick vi trevligt besök av Eva och Rebecka, vi kollade på melodifestivalen och spelade monopol. Jag vann inte på monopol för det gjorde Rebecka som vanligt :-P På dagen så åkte vi in till Värnamo och storhandlade och så var jag in på hemtex och köpte en ny badrumsmatta, och på gallerix och köpte en handkalender på rea, tio kronor betalade jag för den, och jag behövde den verkligen :-) Så det var perfekt! I Söndags gjorde vi absolut ingenting, var så otroligt uttråkad så det inte var sant. Vi gick med hundarna vid några Dämme (eller vad det nu heter, det är ett område med små damar där många fåglar finns, dock inte nu på vintern men. Var några läskiga gigantiska svanar där nu) På kvällen kollade vi på en film "I vildingarnas land" lite knepig film men ganska rolig ändå :-P Imorgon ska jag och Sigge på på kurs, är så himla nervös! Känns som att han kommer skälla ut alla som finns där. Men men träning ger färdighet eller vad man nu brukar säga... Bilder från helgen som var: Algot går fot med husse :-P
Tallkvistar är roliga tycker Sigge.
Lilla trassellsudd funderar på något.
Bita sönder måste man göra med allt!
Algot i sitt fina täcke :-) Så tjusig så!

2 kommentarer:

  1. Haha då var vi två om en händelselös söndag! Som vanligt och som vanligt, förra gången vi var hos er kom jag sist :P

    Lycka till på hundkursen imorgon! Det går nog fint. Han lär väl inte jucka på folk som Fido gjorde i alla fall!

    SvaraRadera
  2. Hejja Lina! Kul att du ska kursa nu igen! Är det i lydnad?
    Jag har inte haft nån händelselös helg. Bara jobbat och så städning här hemma!
    Ha det gott!

    SvaraRadera