torsdag 14 april 2011

Paketet är här!

Nu har paketet från Foderbilen.se kommit, det var en massa roliga produkter med och jag är helnöjd. Både Sigge, Algot och Polly var med när jag öppnade paketet och ville prova allt på en gång.
Men jag kommer imorgon blogga om den första produkten, vad jag fått i paketet är än så länge hemligt. Men tids nog får ni ju veta. Kan säga att det fanns något i paketet för alla, både människor och djur. Kan ju vara kul att se om det är några nya produkter man fastnar för, annars kör man ju alltid med samma hela tiden.

Igår så lämnade vi in våran bil på verkstad och verkstadsgubben sa att han skulle ringa under dagen för mer information om bilen. Men han ringde aldrig, så Rickard försökte ringa honom massor av gånger men han hade telefonen avstängd. Så han provade hela dagen idag att ringa honom fram till kl 13 ungefär, sen skulle han ju snart till jobbet. Så då fick han cykla bort till verkstaden och fråga vad som händer, gubben påstår att han ringt Rickard igår. vilket förmodligen inte stämmet om han inte ringde när det var upptaget eller något. Men imorgon får vi tillbaka bilen igen på morgonen, då får vi hoppas att den fungerar nu ett tag.

Nu är det majblommedags igen, har varit flera ungar som ringt på här och det blir ett jädra liv varje gång någon ringer på dörren. Har ställt för ett kompostgaller vid ytterdörren nu så att dom inte springer ut på trappan när man öppnar. Måste försöka träna dom till att lugna ner sig lite när det ringer på dörren. Dom blir totalt galna båda två.

Ikväll ska vi bara ta det lugnt och inte göra något alls, jo Sigge ska få testa en utav produkterna jag fick hem. Blir spännande! Skriver om den imorgon.


Mitt paket som kom idag var fullproppad med saker

Sigge sitter vid en bäck på skogspromenaden idag

Siggebusen i skogen

2 kommentarer:

  1. Ohh spännande! Ska bli kul att läsa om.

    Den sista bilden var mysig på något vis :)

    SvaraRadera
  2. Hej lina!
    testa att sätta upp en lapp om att dom ska knacka på dörren istället. jag tror det är lättare för en hund att bli van vid en knackning först.

    jättesöt blogg, det är roligt att läsa om dig och dina hundar!

    Kram

    SvaraRadera