måndag 11 april 2011

En te..

Det får bli ett till blogginlägg då jag hade mer att förtälja.

Jag och Rickard pratade om att köpa grindar till våran bil, alltså galler för bakluckan. Då vi åker rätt mycket och snart är det sommar och värmen kommer. Då kan man ha bakluckan öppen om man stannar någonstans. Sen kan man ju ha vattenskålar som man sätter fast på gallret. Vi kollade på såkallade Jeppegrindar som finns på http://www.jeppe.com/ och bestämde oss för att köpa sånna inom det närmsta. Men så såg jag på blocket att precis likadana grindar fanns inte så långt härifrån. Så jag mailade och frågade om dom fanns kvar och det fanns dom. Två tusen tre hundra kostar dom i normala fall dom på blocket kostade tusen kronor. Så det är ju mycket billigare!
Så till helgen så hämtar vi dom. Hur bra som helst!
Här kan ni se en bild på grindarna ------------> Klicka Här!

Var nyss ute med hundarna på en promenad, vi gick till brukshundsklubben och tränade lite.
Var värsta sommarvärmen ute och jag ville helst inte ha jackan på mig. Men det kändes lite tidigt att gå utan jacka nu. Hundarna flåsade och jag drack en liter vatten när jag kom hem. Gjorde nog dom också!

Nu ska jag hänga tvätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar