torsdag 3 november 2011

Vardagar är tråkiga..

Ja vardagar är faktiskt tråkiga, men om inte vardagar hade funnits hade ju inte helgen varit så rolig som den är ibland. Eller något!

Idag har jag gått med hundarna till hundklubben och tränat lite agility (på dom hindrena som fanns ute, några hopphinder, A-hindret och däcket) Sigge flyger fram som en galning över hindrena, han börjar bli riktigt duktig. Algot kör den lite försiktiga stilen, men han är duktig han med.
Så nu ligger hundarna helt utslagna under köksbordet medans jag sitter vid datorn.

Jag har även beställt en overall till Sigge, han kommer inte bli glad när jag sätter på honom den. MEN den ska han ha vid nästa fjällvandring då han frös på natten sist dom gick. Den är ju bra om det börjar regna så han slipper bli blöt och kall. Men jag kan se hans min framför mig när jag sätter på honom den första gången. Hualigen! Hittade den riktigt billigt på tradera, 295:- sen tillkommer det lite frakt på det. Men har sett på andra webbshopar att den kostar över 700:- så det är väl ett fynd jag gör antar jag =)

Sen vet jag vad Sigge ska få i julklapp, en klövjeväska som han kan bära på. Får bli en av märket ruffwear då jag hört mycket gott om dom, dock kostar dom en hel del, men det kan det vara värt.

Lägger upp några bilder på hundarna som Rebecka fotat på dom:





3 kommentarer:

  1. Hej! Vilken fin blogg och vilka fina hundar du har! Jag såg bloggen för första gången igår och ser nu fram emot att följa den. Jag har också en bichon havanais. Han heter Kalle och är 1 år och 9 månader.

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder som vanligt :) bra att ha en personlig fotograf :D

    SvaraRadera
  3. Fin blogg, kul att läsa! Bild nr 2 uppifrån på Algot är ju jättefin! Kan inte du skicka in den till mig, till artikeln? :)

    SvaraRadera