måndag 17 oktober 2011

Tiden går fort..

När man är upptagen så hinner man inte med att blogga, så är det bara! Har varken haft tid och ork. Har varit mycket skolplugg och körkortsplugg. Jag skrev teoriprovet i Torsdags, gick inge bra tyvärr då jag var ynka EN liten poäng ifrån godkänd, fick 51 poäng och 52 var godkänt. Kändes riktigt surt, och jag var arg och besviken som sjutton. Mest på mig själv såklart! Men nu har jag lugnat mig och tar nya friska tag. Om än väldigt nervösa!

Det har inte hänt så mycket annat faktiskt, försöker träna Sigge i lydnad så mycket jag hinner. Har även hunnit med något pass i agility. Och framåt går det! Sigge börjar bli riktigt duktig, och snabb! Lite för snabb för mig =P Men vi har som jag kanske sagt innan inga mål uppsatta inom agilityn, vi kör för att det är kul och för att det är en bra aktivering. Tävla och sådant är inte aktuellt alls.

Idag är det en riktigt tråkig dag, dimmigt och grått. En sådan där innesittardag då man inte vill göra någonting. Ska åtminsonde försöka aktivera hundarna lite med korvsök och lite trixträning.

Mina fina killar!

Sigge och Fido på språng! haha
 
Finaste Siggebus!
 
Sigge och Algot!

Fyra grabbar på promenad!

Såhär snygg är Sigge när han sover! Han har alltid så roliga miner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar