fredag 23 september 2011

Dags för uppdatering!

Kände att det var dags för en uppdatering, nu äntligen har lugnet lagt sig lite, eller jag nu har jag såklart gått och blivit sjuk. Tung i skallen, förkyld och ont i halsen :-( Precis vad jag behövde! Jag skulle egentligen ha jobbat inatt också (min fjärde natt) men jag kände att jag inte kan gå dit när jag är såhär förkyld.

Annars har det blivit lite skola denna vecka, haft den andra lektionen i italienska och det är riktigt roligt faktiskt. Så nu kan jag räkna till hundra på italienska, det ni!

Hundarna har fått haft en lugn vecka, har inte orkat med att aktivera dom allt för mycket då jag jobbat och varit i skolan, och på det sovit väldigt dåligt.

Imorgon är det hundens dag på hundklubben, hade så gärna gått dit, men som jag känner nu så vet jag inte om jag orkar. Så typiskt! Blir alltid sjuk när det händer något roligt..

Men ikväll ska vi bara slappa i soffan, äta god mat och kolla på tv. Rickard är ute med hundarna i skogen en sväng och sen handlar han, guld värd är han den grabben!

Sigge och Hugo busar lite!

"Lille" Hugo hemma hos oss!





1 kommentar:

  1. Lillplutten ♥ Typiskt han och dra i Sigges skägg. Fido är måttligt irriterad på honom nu kan jag säga :P

    Du får krya på dig!

    SvaraRadera