tisdag 11 januari 2011

Framstegen fortsätter!

Trötta grabbar!
Sigge fortsätter visa sig duktig, han skäller numera inte alls på folk utomhus, han kan buffa till på vissa folk och om det är mörkt ute. Men skällandet har upphört. En enorm lättnad känner jag bara! Det har varit en rätt så jobbig tid, har tyckt det varit jobbigt att gå ut och gå med hundarna då Sigge betett sig som en galning bokstavligt talat. Man har liksom gått och fått ångest över det hela. Nu känner jag bara en enorm glädje, och givetvis smittar det av sig på Sigge. Han är en annan hund, plus att han är mycket gladare. Så nu känns allt bra igen :-) Jag ska redigera en video med lite trix som Algot gör, det är en gammal video där han ser ut som en gammal gubbe ;-P han är långhårig och det ser inte alls ut som han. haha. Ska sätta mig och göra det nu så får vi se om jag får upp filmen idag eller annars får det bli imorgon. Jag har jobbat inatt också, så idag känner jag mig lagom mör. Rickard jobbar förmiddag idag, så hundarna har fått sova med mig hela förmiddagen (fram till kl 13 sov vi) Dom är så duktiga som sover när jag gör det, aldrig något gnäll :-) Så det är skönt att det fungerar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar